Regulamin sprzedaży internetowej
Regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu usług świadczonych drogą elektroniczną.
1.
Użyte w Regulaminie pojęcia
oznaczają:
1.
Hasło - ciąg znaków
alfanumerycznych konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania
dostępu do Konta Klienta ustalany samodzielnie przez Klienta podczas procesu
Rejestracji.
2.
Klient - osoba fizyczna, a także
osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której
przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza
dokonać Zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego w związku z wykonywaną działalnością gospodarczą lub zawodową.
3.
Kodeks cywilny - ustawa z dn. 23
kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
4.
Konto (Konto Klienta) - podstrona
serwisu Sklepu, w ramach której Klient ma możliwość m.in. kontrolować stan
złożonych przez niego Zamówień oraz dokonać zmian adresu email i hasła
służących do logowania się w systemie sklepu internetowego.
5.
Login Klienta (Login) - ciąg
znaków alfanumerycznych (e-mail), konieczny do uzyskania dostępu do Konta
Klienta, ustalany samodzielnie przez Klienta podczas procesu Rejestracji.
6.
Regulamin - niniejszy regulamin
określa warunki sprzedaży przy wykorzystaniu usług świadczonych drogą
elektroniczną.
7.
Rejestracja - jednorazowa
czynność, polegająca na założeniu przez Klienta konta Klienta dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez Usługodawcę na
stronie serwisu Sklepu.
8.
Siła Wyższa - zdarzenie
zewnętrzne, niezależne od Stron, nieoczekiwane oraz niemożliwe do uniknięcia
lub zapobieżenia mu (np. strajki, wojny, rozruchy, zamieszki społeczne,
powodzie, pożary, trąby powietrzne).
9.
Sklep Internetowy Vitroflora -
serwis internetowy dostępny pod adresem www.vitroflora.pl, za pośrednictwem
którego Klient może kupić Produkty.
10.
Strona - Usługodawca i Klient.
11.
Treść (Treści) - treści i obiekty
multimedialne (np. informacje, dane, pliki graficzne, elementy graficzne,
zdjęcia lub filmy) w tym utwory w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz wizerunki osób fizycznych, jakie są zamieszczane i rozpowszechniane przez osobę korzystającą ze strony Sklepu m.in. poprzez
zawarcie odesłania internetowego "linku" do innej strony
internetowej.
12.
Towar - rzecz ruchoma, której
dotyczy Umowa sprzedaży.
13.
Produkt - Towary prezentowane w Sklepie Internetowym.
14.
Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży
Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem.
15.
Usługa (Usługi) - usługa
świadczona przez Usługodawcę drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie oraz za pośrednictwem serwisu internetowego dostępnego pod adresem
www..vitroflora.pl
16.
Sprzedawca (Usługodawca) - przedsiębiorca
oznaczony w treści 14.1. Regulaminu, prowadzący sklep internetowy Vitroflora,
prowadzący sprzedaż Produktów w ilości hurtowej.
17.
Zakład Sprzedawcy – zakład
produkcyjny mieszczący się w Trzęsaczu 25, 86-022 Dobrcz.
18.
Oferta krótkoterminowa KupTeraz –
oferta wyprzedażowa skierowana do stałych Klientów.
19.
Zamówienie - oświadczenie woli
Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktów za
pośrednictwem Sklepu internetowego, określające rodzaj i liczbę Produktu.
2. Postanowienia ogólne
1.
Niniejszy Regulamin określa zasady
dokonywania przez Sprzedawcę sprzedaży przy wykorzystaniu Sklepu Internetowego,
dostępnego pod adresem www.vitroflora.pl oraz korzystania przez Klienta z oferowanych za jego pośrednictwem produktów oraz usług.
2.
W zakresie usług świadczonych
drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8
ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2013.1422 j.t. ze zmianami).
3.
Usługodawca świadczy za
pośrednictwem Sklepu internetowego następujące usługi:
3.1.
umożliwienie Klientom składania
Zamówień dotyczących Produktów dostępnych w ramach Sklepu Internetowego i zawierania Umów sprzedaży Produktów na odległość oraz
3.2.
udzielanie Klientom informacji o Produktach dostępnych w Sklepie Internetowym.
4.
Klient jest zobowiązany do
przestrzegania postanowień Regulaminu.
5.
Usługodawca ma prawo powierzyć
bieżącą obsługę Sklepu Internetowego, w tym usług świadczonych przez
Usługodawcę, osobie trzeciej (podwykonawstwo) bez informowania o tym Klientów.
6.
Usługodawca wykorzystuje pliki
typu cookie w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu
Sklepu przez Klienta oraz w celu:
6.1.
utrzymania sesji Klienta (po
zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie serwisu Sklepu
ponownie wpisywać Hasła,
6.2.
dostosowania serwisu Sklepu do
potrzeb Klientów oraz
6.3.
tworzenia statystyk oglądalności
podstron ww. serwisu.
7.
Prawa wyłączne do treści
udostępnianych w ramach Usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu
Internetowego, w szczególności prawa autorskie, nazwa Sklepu (znak Produktowy),
wchodzące w jego skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie
baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Usługodawcy lub podmiotom,
z którymi Usługodawca zawarł stosowne umowy.
8.
Klienci mogą uzyskać dostęp do
niniejszego Regulaminu w każdym czasie oraz nieodpłatnie za pośrednictwem
odesłania internetowego (tj. linku) zamieszczonego na stronie głównej serwisu
www.vitroflora.pl oraz sporządzić jego wydruk.
9.
Informacje o Produktach podane w Sklepie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny,
stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
3. Zakres, warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
1.
W ramach serwisu www.vitroflora.pl
Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usługi w zakresie i na warunkach
określonych w niniejszym Regulaminie.
2.
Umowa o świadczenie usług drogą
elektroniczną zostaje zawarta z chwilą skutecznego wypełnienia i zaakceptowania
przez Klienta formularza rejestracyjnego. Umowa zawierana jest na czas
nieoznaczony.
3.
Rejestracja w ramach Sklepu
Internetowego następuje poprzez zaakceptowanie formularza rejestracyjnego,
udostępnianego na jednej ze stron serwisu Sklepu, po wypełnieniu odpowiednich
rubryk formularza.
4.
Usługodawca zastrzega sobie prawo
do modyfikowania technicznego sposobu realizacji Usługi, stosownie do zakresu i warunków wynikających z posiadanych uprawnień, a także odpowiednio do
posiadanych możliwości technicznych, bez pogarszania jej jakości, a także bez
wpływu na zakres praw i obowiązków Stron.
5.
Usługodawca nie jest dostawcą usługi
Internetu ani dostawcą innych publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych w rozumieniu Ustawy Prawo telekomunikacyjne. Klient powinien we własnym zakresie
uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, za pomocą
którego możliwe jest dokonanie Zamówienia.
6.
Klient zobowiązany jest w szczególności do:
6.1.
korzystania z usług oferowanych
przez Usługodawcę w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności
poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
6.2.
niepodejmowania działań takich
jak: rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie Internetowym niezamówionej
informacji handlowej; podejmowanie czynności informatycznych lub wszelkich
innych mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla
Klienta
6.3.
korzystania z usług oferowanych
przez Usługodawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami,
6.4.
niedostarczania i nieprzekazywania
treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa,
6.5.
korzystania z usług oferowanych
przez Usługodawcę w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla
Usługodawcy, z poszanowaniem ich dóbr osobistych (w tym prawa do prywatności) i wszelkich przysługujących im praw,
6.6.
korzystania z wszelkich treści
zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku
osobistego. Wykorzystywanie treści w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie
na podstawie wyraźnej zgody udzielonej przez uprawnioną osobę.
7.
Klient ponosi wyłączną
odpowiedzialność za czynności wykonane przez siebie w ramach Sklepu
Internetowego zamówienia.
8.
Usługodawca może pozbawić Klienta
prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego lub również może ograniczyć jego
dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego , ze skutkiem
natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, a w szczególności gdy Klient:
8.1.
podał dane wprowadzające w błąd
lub naruszające prawa osób trzecich,
8.2.
dopuści się naruszenia dóbr
osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów,
8.3.
dopuści się zachowań, które są
niezgodne z Regulaminem lub obowiązującymi przepisami prawa
albo
8.4.
narusza zasady współżycia
społecznego np. poprzez kilkakrotne dokonywanie Zamówień Produktów i ich
kilkakrotne nie odbieranie
9.
Osoba, która została pozbawiona
prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego na podstawie postanowień
powyższego ustępu Regulaminu, nie może dokonać powtórnej Rejestracji bez
uprzedniej zgody Usługodawcy.
4. Składanie zamówień
1.
Klient może Kupić wybrane Produkty
za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Umowa sprzedaży
Produktów zostaje zawarta w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę.
2.
W przypadku zawarcia umowy
sprzedaży poprzez Sklep Internetowy należy wejść na stronę internetową www.vitroflora.pl,
a następnie dokonać wyboru Produktu dostępnego w Sklepie Internetowym i złożyć
Zamówienie ze wskazaniem miejsca dostawy Produktu, terminu realizacji
zamówienia określonego w tygodniach, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty lub informacje.
3.
Zamówienia można
składać także w formie pisemnej, telefonicznej, faxem, e-mailem na adres
mailowy wskazany na stronie internetowej www.vitroflora.pl. Zamówienie dokonane
telefonicznie musi zostać potwierdzone w ciągu 3 dni pisemnie (listownie lub
faxem lub e-mailem). Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia przez
telefon. Zamówienie realizowane jest na adres siedziby osoby prawnej lub osoby
fizycznej.
4.
Złożenie skutecznego Zamówienia
możliwe jest po akceptacji niniejszego Regulaminu.
5.
Po złożeniu Zamówienia, Klient - w przypadku podania adresu e-mail - otrzymuje wiadomości e-mail, a w
szczególności:
5.1.
e-mail będący potwierdzeniem
wpłynięcia Zamówienia do Sklepu,
5.2.
e-mail o tytule "Zamówienie
nr XXXXXX/YYYY - potwierdzenie realizacji" potwierdzające wszystkie
istotne elementy Zamówienia. E-mail ten może być poprzedzony próbą
telefonicznego potwierdzenia Zamówienia. W przypadku, gdy w ciągu 3 (słownie:
trzech) dni roboczych od dnia wpłynięcia Zamówienia, nie będzie możliwe
zrealizowanie połączenia telefonicznego z Klientem Zamówienie może zostać
anulowane.
6.
Klient zobowiązany jest do dokładnego
sprawdzenia otrzymanego potwierdzenia, czyli jego zgodności z zamówieniem w zakresie asortymentu i ilości oraz terminu i warunków jego realizacji. W przypadku braku uwag zgłoszonych w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania,
potwierdzenie jest uznawane jako wiążące dla obu stron. Ostateczna data
odbioru/dostawy uzgodniona jest przez Sprzedawcę w tygodniu poprzedzającym
realizację. Przy zamówieniach krótkoterminowych dostawa lub odbiór towaru
udokumentowany rachunkiem traktowany jest, jako potwierdzenie dokonanego
zamówienia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niepotwierdzone
zamówienia.
7.
Klient zobowiązany jest po otrzymaniu potwierdzenia
zamówienia do wpłacenia przedpłaty w wysokości 30% wartości zamówienia (na
konto Sprzedawcy lub przekazem pocztowym na jego adres). Jeżeli klient nie dokonał
przedpłaty za zamówiony towar lub istnieje obawa, że Klient nie wywiąże się ze
swoich zobowiązań płatniczych, Sprzedawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od
realizacji potwierdzonego zamówienia.
8.
Przy umowach z Klientem warunkiem zachowania cen
wynikających z oferty specjalnej lub promocyjnej jest terminowa i pełna wpłata
wymaganej zaliczki.
9.
Sprzedawca uprawniony jest do zatrzymania
przedpłaty bądź obciążenia Klienta rachunkiem za poniesione straty w wysokości
uzależnionej od terminu anulowania zamówienia:
- 50% wartości
przedpłaty, jeżeli anulowanie zamówienia nastąpi do 8 tygodni przed terminem
realizacji,
-100% wartości
przedpłaty, jeżeli anulowanie nastąpi do 4 tygodni przed terminem odbioru.
10.
Krótkoterminowe zamówienia tj. składane 4
tygodnie przed terminem realizacji lub później mogą być zmienione niezależnie
od potwierdzenia pisemnego, z zachowaniem proporcji i ilości odmian.
11.
Jeżeli Klient wyraźnie nie
wyklucza możliwości zmian, Sprzedawca zastrzega sobie prawo dokonania zmian w zamówieniu na podobną odmianę w tej samej cenie.
12.
Klientowi przysługuje prawo do
rezygnacji z realizacji Zamówienia przed dniem otrzymania wiadomości e-mail, o której mowa w treści 4.4.2. powyżej. W tym celu należy skontaktować się ze
Sprzedawcą.
13.
Ceny Produktów są cenami netto z licencją w gospodarstwie Usługodawcy i nie obejmują kosztów transportu. Ceny
promocyjne dla Klientów są ważne wyłącznie przy zachowaniu proponowanych
terminów płatności. Niedotrzymanie uzgodnionych terminów płatności wypisanych na fakturze
spowoduje naliczenie odsetek za zwłokę w wysokości czterokrotności
czterokrotności wysokości stopy kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego. Klient ma możliwość uiszczenia ceny poprzez płatność
gotówką przy odbiorze dostawy, przelewem bankowym na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia. Płatność może być dokonana również po uzgodnieniu ze
Sprzedawcą z odroczonym terminem płatności.
14.
W przypadku złożenia Zamówienia
dostawa Towaru zostanie zrealizowana w terminie określonym w zamówieniu.
15.
Zamówienie uważa się za prawidłowo
zrealizowane, jeżeli rośliny opuszczą zakład Sprzedawcy 7 dni przed bądź do 14
dni po potwierdzonym terminie realizacji.
16.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo
do realizacji zamówienia partiami.
17.
Zmiany złożonego, potwierdzonego i przekazanego do realizacji zamówienia możliwe są wyłącznie po uzgodnieniu ze
Sprzedawcą i nie później niż 5 tygodni przed terminem realizacji. Późniejsze
zmiany mogą zostać nieuwzględnione, a Klient może zostać obciążony całą
wartością zamówionego Towaru.
18.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy
realizacji zamówienia złożonego na podstawie oferty krótkoterminowej KupTeraz
bez podania przyczyny.
19.
Dostawy
realizuje się z zakładu sprzedawcy własnym środkiem transportu klienta, firmowym
samochodem sprzedawcy, firmą kurierską lub pocztą. Koszty dostawy obciążają
klienta. Sprzedawca realizuje dostawę w sposób wskazany przez Klienta
i za jego wyraźną zgodą. Za szkody wynikłe z winy przewożącego (poza
transportem własnym sprzedawcy) oraz za jakość wykonanych usług transportowych,
sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności. Szkodę należy wówczas zgłosić do firmy
kurierskiej wykonującej usługę w postaci protokołu sporządzonego
w obecności kuriera.
20.
Ekstremalne warunki zewnętrzne jak np.: bardzo
niskie lub bardzo wysokie temperatury, awarie sieci ogrzewania i inne
przyczyny zewnętrzne niezależne od sprzedającego np.: strajki, zwalniają
sprzedawcę w części lub w całości z dotrzymania terminu dostawy.
21.
W celu realizacji Zamówienia,
Klient jest zobowiązany do podania wszystkich niezbędnych danych
umożliwiających ich realizację, tj. imienia i nazwiska, adresu (ulica, numer
domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), numeru telefonu kontaktowego, NIP-u,
numeru rachunku bankowego lub innych danych wskazanych przez Sprzedawcę za
pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
22.
W przypadku niedostępności danego
Produktu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o anulowaniu Zamówienia z powodu braku Produktów lub o konieczności dłuższego oczekiwania na realizację
Zamówienia z prośbą o potwierdzenie woli dalszej ich realizacji. W przypadku
braku Produktu lub braku woli dalszej realizacji Zamówienia Klient otrzyma
niezwłocznie zwrot uiszczonych przez siebie opłat.
5. Reklamacje Klientów
1.
Reklamacje dotyczące transportu,
wielkości, jakości i ilości dostarczonych roślin winny być składane w chwili
odbioru jednak nie później niż 24 godziny po odbiorze sadzonek nieukorzenionych
i do 2 dni przy sadzonkach ukorzenionych, pisemnie, faxem lub telefonicznie.
Telefonicznie składane reklamacje muszą być potwierdzone w ciągu trzech dni na
piśmie.
2.
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność
wyłącznie do wysokości faktury za wszystkie uzasadnione i w terminie złożone
reklamacje.
3.
Sprzedawca nie będzie akceptować
roszczeń dotyczących wyrównania szkód wynikłych z zaistnienia zwłoki w odbiorze
towaru.
4.
Reklamacje przesyłek kurierskich:
4.1.
Od chwili odebrania przesyłki od Sprzedawcy,
przez cały czas transportu podmiotem odpowiedzialnym za stan przesyłki jest
przewoźnik. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za stan przesyłek
dostarczonych do Klienta.
4.2.
W przypadku niezadowalającego
stanu przesyłki podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest protokół szkody
sporządzony w obecności przewoźnika oraz Klienta i podpisanego przez obie
strony.
4.3.
Sprzedawca może wystąpić w imieniu
Klienta przeciwko przewoźnikowi i pośredniczyć w postępowaniu reklamacyjnym.
Warunkiem jest poprawnie sporządzony protokół szkody. Sprzedawca rozlicza
szkodę z Klientem po wypłaceniu odszkodowania przez firmę kurierską.
6. Odpowiedzialność
1.
Usługodawca nie ponosi
odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne
występujące w sprzęcie komputerowym, urządzeniu końcowym, systemie
teleinformatycznym oraz infrastrukturze telekomunikacyjnej, z którego korzysta
Klient, a które uniemożliwiają Klientowi poprawne korzystanie ze Sklepu
Internetowego i oferowanych za jego pośrednictwem usług.
2.
Klient jest wyłącznie
odpowiedzialny za zapewnienie technicznej zgodności pomiędzy wykorzystywanym
przez siebie w celu korzystania ze Sklepu sprzętem komputerowym lub urządzeniem
końcowym oraz systemem teleinformatycznym lub telekomunikacyjnym, a Sklepem
3.
Usługodawca nie ponosi
odpowiedzialności za:
3.1.
utratę przez Klienta danych
spowodowaną awarią sprzętu, systemu lub też innymi okolicznościami z przyczyn
nieleżących po stronie Usługodawcy,
3.2.
skutki korzystania ze Sklepu
Internetowego przez Klienta w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem,
postanowieniami Regulaminu lub przyjętymi w tym zakresie zwyczajami,
3.3.
szybkość przesyłu danych i związane z tym ograniczenia, stanowiące skutek zaistnienia okoliczności m.in. o charakterze technicznym i technologicznym oraz infrastrukturalnym,
3.4.
treść wszelkich wypowiedzi
Klienta, do zamieszczenia których doszło za pośrednictwem Sklepu Internetowego,
3.5.
za treść reklam zamieszczanych w Sklepie przez podmioty trzecie.
4.
Usługodawca nie ponosi
odpowiedzialności za niedostępność Sklepu z powodu Siły Wyższej, a także
działań lub zaniechań Klienta oraz osób trzecich, za których działania lub zaniechania
Klient ponosi odpowiedzialność.
5.
Sprzedawca nie ponosi
odpowiedzialności za przyjęcie i wzrost zakupionych roślin, ponieważ związane
jest to z czynnikami zewnętrznymi, od niego niezależnymi i nie podlegającymi
jego kontroli. Wszelkie porady i pomoc udzielane są wg najlepszej woli i zgodnie z posiadaną wiedza Usługodawcy, lecz bez przejmowania odpowiedzialności
za ich wykonania i skutki.
7. Odmiany chronione
1.
Jeżeli zamówienie obejmuje odmiany
podlegające ochronie tj. są wpisane lub zgłoszone do Księgi Ochrony Wyłącznego
Prawa prowadzonej przez COBORU w Słupi Wielkiej k. Poznania oznacza to, że
zakupione sadzonki tych odmian służyć mogą wyłącznie do produkcji roślin
handlowych i jako takie sprzedane. Dalsze rozmnażanie zakupionych roślin jest
zabronione.
2.
Uprawiający ma obowiązek
umieszczania otrzymanych od dostawcy etykiet w przeznaczonym do sprzedaży
produkcie finalnym.
3.
Uprawiający zezwala Sprzedawcy lub
przedstawicielowi hodowcy do przeprowadzenia lustracji uprawy w celu
sprawdzenia przestrzegania warunków umowy.
4.
W przypadku znalezienia w uprawie
roślin zmutowanych (sportów) uprawiający pozostaje ich właścicielem jednak
zobowiązany jest poinformować o tym fakcie właściciela odmiany wyjściowej lub
jego pełnomocnika. Ten natomiast zobowiązany jest osobiście lub przez
wyznaczoną osobę trzecią dokonać oględzin w zakładzie produkującego i zabezpieczyć materiał do ewentualnych doświadczeń.
8. Własność
1.
Dostarczony towar pozostaje
własnością Sprzedawcy do czasu całkowitego uregulowania faktury, realizacji
czeku lub weksla. To zastrzeżenie odnosi się również do roślin zaawansowanych
we wzroście. W przypadku opóźnienia w zapłacie faktury Sprzedawca może według
własnego wyboru wyegzekwować należność na drodze sądowej lub odebrać
dostarczony towar, celem jego dalszej odsprzedaży.
9. Spory
1.
Rozstrzyganie ewentualnych sporów
powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostaje poddane właściwemu sądowi w Toruniu.
10. Polityka Prywatności
1.
Vitroflora
Grupa Producentów sp. z o.o., jako Usługodawca -Administrator danych, dba o bezpieczeństwo udostępnionych danych. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych. Państwa dane osobowe
przetwarzane są przez Administratora zgodnie z art. 23 ust. 1, pkt. 1,3 i 5
ustawy o ochronie danych osobowych.
2.
Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda
Klienta jak również ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych niezbędnych w celu realizacji oraz rozliczenia usług świadczonych przez Administratora.
3.
W przypadku
rejestracji Klienta korzystającego z Serwisu w celu rejestracji wymaganymi
danymi są: nazwa, pod którą podmiot ten zamierza występować w Serwisie oraz
hasła, a także : imię i nazwisko w przypadku osoby fizycznej, firma w przypadku
osoby prawnej, osoby fizycznej oraz jednostki organizacyjnej, której przepisy
szczególne przyznają zdolność prawną, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego,
numer konta bankowego, numer NIP, numer KRS w przypadku podmiotu podlegającym
rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym oraz adres jego siedziby wraz z nazwą
kraju. Podanie jakichkolwiek danych osobowych jest dobrowolne.
4.
Administrator zapewnia
Klientom w szczególności, prawo wglądu do własnych danych, prawo żądania
aktualizacji danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu w przypadkach określonych w przepisach tej ustawy. Klient ma prawo do usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych Serwisu, w tym celu obowiązany jest wysłać na adres email: info@vitroflora.pl
stosowną wiadomość. Administrator może odmówić usunięcia danych Klienta, jeżeli
ten nie uregulował wszystkich należności wobec Administratora, naruszył
Regulamin bądź obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych jest niezbędne
do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.
5.
Dane
podawane przez Klienta są zbierane i wykorzystywane do realizacji zamówień,
celów księgowych, prezentowania aktualnej oferty Serwisu drogą mailową (w
przypadku wyrażenia zgody) oraz do kontaktowania się z Klientem w ramach
obsługi Serwisu oraz do innych czynności związanych z wykonywaniem umowy
sprzedaży w ramach Serwisu.
6. Dane Użytkowników mogą być udostępniane podmiotom
uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym
właściwym organom wymiaru sprawiedliwości. Dane osobowe Użytkowników mogą być
przekazywane podmiotom trzecim w przypadkach wskazanych przez Administratora i za zgodą Użytkownika.
11. Newsletter
1.
Klient ma możliwość
zaprenumerowania Newslettera Serwisu. Jest on wysyłany tylko do osób, które
wyraziły chęć jego otrzymywania.
2.
Klient dokonując
prenumeraty Newslettera musi wyrazić zgodę na dostarczanie do niego przez
Serwis korespondencji drogą elektroniczną, a także musi wyrazić zgodę na
przetwarzanie danych osobowych w niezbędnym w tym celu zakresie.
3.
Klient
może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera.
12. Postanowienia końcowe
1.
Usługodawcą (Sprzedawcą) jest
spółka pod firmą Vitroflora Grupa Producentów sp. z o.o. z siedzibą w Trzęsaczu
Trzęsacz 25, 86-022 Dobrcz, wpisana do rejestru
przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy,
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000253008, o numerze NIP 554-26-84-776, o numerze REGON 340154240, z kapitałem udziałowym wniesionym w całości w wysokości 140 000, 00 zł
2.
Uznanie poszczególnych postanowień
niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź
nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień
Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która
jest najbliższa celom nieważnego postanowienia i całego niniejszego Regulaminu.
3.
Umowa sprzedaży Produktów może być
zawarta tylko i wyłącznie w języku polskim. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności Kodeksu cywilnego, przepisy
ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.) oraz ustawy o prawie autorskim i prawach
pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku (tekst jedn. z dnia 17 maja 2006 r. -
Dz.U. Nr 90, poz. 631).
4.
Aktualny Regulamin jest
publikowany na stronie internetowej Sklepu oraz dostarczany nieodpłatnie
Klientowi, Klientowi (drogą elektroniczną) na każde jego żądanie.